Office 2016 vs. Office 365

Osnovica ovih sustava je ista. Office 365 kao i Office 2016 imaju Word, Power Point, Excel, Outlook koji funkcioniraju jednako kvalitetno.

 

Koje su razlike i zašto biste se odlučili za jedan ili drugi?

Osnovna razlika je u tome što se Office 365 temelji na “Oblaku”. Sve alate koje Office 2016 ima kao desktop aplikacije, Office 365 ih ima i u online verziji. Ta mogućnost donosi vam prednost u kolaboraciji sa suradnicima i dostupnosti vaših podataka 24/7 u uredu i izvan ureda.

Sljedeća razlika je u ažuriranosti aplikacija. Office 365 se konstantno nadograđuje i prilagođava svoje sučelje novostima koje su kreirane od strane Microsofta.

Naravno da bi se ažuriranje obavilo potreban je pristup internetu. U slučaju da se niste povezali na internet 39 dana, može se pojaviti greška o nelicenciranom proizvodu. Sve što trebate napraviti je ponovno se povezati na internet i prijaviti u Office 365.

Hoće li vam konstantna ažuriranost biti prednost zbog najnovijih mogućnosti ili problem zbog potrebe novog navikavanja na aplikaciju ovisi o vama.

Dodatna usporedba ova dva sustava pročitajte u nastavku:

 

OFFICE 2016 OFFICE 365
Troškovi Jednokratni troškovi Pretplata – mjesečna/godišnja
Ažuriranje Office aplikacija Aplikacije se neće ažurirati Aplikacije će se ažurirati kako dođe do novih promijena
Instaliranje sustava na više računala Sustav je namjenjen za jedan PC/MAC Mogućnost instaliranja stolnih aplikacija na maksimalno 5 računala
Dobivanje dodatnih značajki/mogućnosti na tablete i mobitele Osnovne značajke za tablet ili mobitel Dodatne značajke za do 5 uređaja (tableta/mobitela)
Dodatni prostor za pohranu na mreži Nije obuhvaćeno Mogućnost i do 1 TB prostora za pohranu u oblaku na OneDrive-u
Tehnička podrška Za instalaciju Besplatna podrška za tehničke probleme i pretplatu
Izvor: Office Support