Google Adwords 1

postanite prvi na Google tražilici

Imati kvalitetan proizvod nije garancija za visoku poziciju na google tražilici. Google na prvo mjesto stavlja kvalitetu proizvoda, međutim vi ga u tu kvalitetu morate uvjeriti. Kako?
Nema jednostavne jednadžbe koja će Vas uvrstiti i zadržati na vrhu ljestvice. Ali razumijevanjem potreba klijenata i ponude konkurencije, uz pomoć Google Adwords-a, možete pronaći svoju idealnu poziciju.

Vrijeme trajanja:

180 minuta


Cilj edukacije:

Nakon tečaja polaznik će moći samostalno izraditi i voditi Google Adwords search kampanje te biti upućen u osnovne kriterije o kojima ovisi uspješnost kampanje.


Sadržaj:

1. Uvod u Google Adwords

  • Što je Google Adwords
  • Kako funkcionira i na koji način se prikazuju oglasi
  • Prednosti Google Adwords oglašavanja

2. Upoznavanje sa osnovnim pojmovima

  • Cost, Conversions, Impressions, CTR, CPC…

3. Izrada Google Adwords računa, izrada gmail računa u svrhu otvaranja Google Adwords računa

4. Izrada Search kampanje

  • Otvaranje i podešavanje parametara search kampanje, dnevni budžet, targetiranje lokacije, jezik, max cpc, default bid (na razini grupe)
  • Objašnjenje i izrada Ad Grupa
  • Vrste ključnih riječi (Keywords): broad, phrase, exact, negative keyword – ad group, ad caimpaign level
  • Dodavanja ključnih riječi samostalno
  • Dodavanje (istraživanje) ključnih riječi pomoću alat Keyword planner
  • Izrada tekstualnih oglasa
  • Live prikaz oglasa polaznika tečaja

5. Optimizacija i vođenje kampanje


Predznanje:

Osnove rada na računalu i osnove korištenja interneta


Dodatne prednosti za polaznike:

Poklon bon od 400 kn* na Google Adwords računu za sve polaznike koji se do sada nisu oglašavali preko Google Adwords. *Prema uvjetima Google poslovanja.


Cijena:

Tvrtke: 480,00 kn + pdv
Privatne osobe: 480,00 kn


Termini:

19.12.2018. u 17:00h

– SLOBODNO


Ne odgovara Vam niti jedan od termina?
Predbilježite se za prvi sljedeći termin o kojem ćemo Vas uskoro obavijestiti


PREDAVAČ:

MARKO SAMARDŽIĆ

MARKO SAMARDŽIĆ
Diplomirao je na FER-u, a prvi ozbiljniji doticaj s digitalnim marketingom ostvario je u Siemensu. Jedan je od osnivača i direktor agencije Marketing strategije d.o.o.
Pomogao je mnogim kompanijama da ostvare svoje potencijale i pronađu svoje mjesto na webu.
Pored redovitog vođenja Google Adwords kampanja, Marko je uključen u izradu web sadržaja, SEO optimizaciju i oglašavanje putem društvenih mreža. U slobodno vrijeme obožava igrati board games.