Google Adwords 2

napredno postavljanje i praćenje oglasa

Nakon što ste naučili osnove Google Adwords-a, odnosno kako napraviti oglas, izabrati ključne riječi i pratiti stanje na tražilici, vrijeme je za nešto više. Na ovom tečaju ćete naučiti kako optimizirati kampanju, ubaciti negativne riječi, proširiti oglase pomoću dopuna te sve ostalo

Vrijeme trajanja:

180 minuta


Cilj:

Nakon tečaja polaznik će biti upućen u napredne kriterije o kojima ovisi uspješnost kampanje.


Sadržaj:

1. Optimizacija Google Adwords kampanje:

  • Relevantnost ključnih riječi, oglasa i landing page-a
  • Važnost konverzija, važnost visokog QS
  • Utjecaj konkurencije na isplativost kampanje

2. Implementacija različitih vrsta riječi u kampanju

  • broad match, broad modifier match, phrase match

3. Primjena i dodavanje negativnih riječi u kampanju/ad grupu

4. Nova vrsta oglasa u Google Adwords i usporedba sa starim oglasima

5. Proširivanje oglasa pomoću dopuna oglasa

  • Sitelink
  • Call
  • Callout
  • Location

6. DKI – Dynamic Keywords Insertion – poseban način pisanja oglasa u kojima se prikazuje

  • jedna od ključnih riječi iz grupe, uz određena pravila

7. Opportunities tab – mogućnost korištenja Google prijedloga koje nudi Google Adwords-u

  • svrhu poboljšanja kampanje

8. QS Keyword „upozorenja“ unutar Google Adwords

9. Kreiranje konverzije unutar Google Adwords računa


Predznanje i uvjeti:

Otvoren Google Adwords račun.
Osnovno poznavanje Google Adwords (dodavanje nove kampanje, ad grupe, kreiranje oglasa)


Cijena:

Tvrtke: 480,00 kn + pdv
Privatne osobe: 480,00 kn


Predbilježite se za prvi sljedeći termin o kojem ćemo Vas uskoro obavijestiti


PREDAVAČ:

ANTON BARTOL

ANTON BARTOL
Specijalist je za izradu i vođenje Google Adwords kampanji. Zadnjih nekoliko godina aktivno radi u vlastitoj tvrtki. Iza sebe ima veliki broj uspješno odrađenih kampanja, od promocije proizvoda i usluga malih poduzeća do uvođenja novih brandova na hrvatsko tržište. Uključen je i u završne faze izrade web stranica i web trgovina gdje daje svoje prijedloge u svrhu poboljšanja korisničkog iskustva. Cijeni dobro postavljena pitanja. Kada mu to vrijeme dopušta uvijek je raspoložen za dobro društvo, organizaciju roštilja ili izlete izvan grada.