Google Adwords 2
ZBOG COVID-19 SITUACIJE NAVEDENA EDUKACIJA NIJE DOSTUPNA. TRENUTNO PRUŽAMO ISKLJUČIVO MICROSOFT 365 EDUKACIJE!
Nakon što ste naučili osnove Google Adwords-a, odnosno kako napraviti oglas, izabrati ključne riječi i pratiti stanje na tražilici, vrijeme je za nešto više. Na ovom tečaju ćete naučiti kako optimizirati kampanju, ubaciti negativne riječi, proširiti oglase pomoću dopuna te sve ostalo
Vrijeme trajanja:
180 minuta
Cilj:
Nakon tečaja polaznik će biti upućen u napredne kriterije o kojima ovisi uspješnost kampanje.
Sadržaj:
1. Optimizacija Google Adwords kampanje:
- Relevantnost ključnih riječi, oglasa i landing page-a
- Važnost konverzija, važnost visokog QS
- Utjecaj konkurencije na isplativost kampanje
2. Implementacija različitih vrsta riječi u kampanju
- broad match, broad modifier match, phrase match
3. Primjena i dodavanje negativnih riječi u kampanju/ad grupu
4. Nova vrsta oglasa u Google Adwords i usporedba sa starim oglasima
5. Proširivanje oglasa pomoću dopuna oglasa
- Sitelink
- Call
- Callout
- Location
6. DKI – Dynamic Keywords Insertion – poseban način pisanja oglasa u kojima se prikazuje
- jedna od ključnih riječi iz grupe, uz određena pravila
7. Opportunities tab – mogućnost korištenja Google prijedloga koje nudi Google Adwords-u
- svrhu poboljšanja kampanje
8. QS Keyword „upozorenja“ unutar Google Adwords
9. Kreiranje konverzije unutar Google Adwords računa
Predznanje i uvjeti:
Otvoren Google Adwords račun.
Osnovno poznavanje Google Adwords (dodavanje nove kampanje, ad grupe, kreiranje oglasa)
Cijena:
Grupne edukacije (preporuka 4-6 polaznika)
- Cijena već od 2.000,00 kn (265,45 €)
**cijena se formira ovisno o broju i vrsti edukacija, broju polaznika, lokaciji, potrebnoj opremi…
Individualne edukacije
- Cijena već od 1.200,00 kn (159,27 €)
**cijena se formira ovisno o broju i vrsti edukacija, lokaciji, potrebnoj opremi…
Termini:
Termine birate Vi!
Termini i intenzitet edukacija prilagođavaju se Vašim potrebama.