Google Adwords 2

napredno postavljanje i praćenje oglasa

Nakon što ste naučili osnove Google Adwords-a, odnosno kako napraviti oglas, izabrati ključne riječi i pratiti stanje na tražilici, vrijeme je za nešto više. Na ovom tečaju ćete naučiti kako optimizirati kampanju, ubaciti negativne riječi, proširiti oglase pomoću dopuna te sve ostalo

Vrijeme trajanja:

180 minuta


Cilj:

Nakon tečaja polaznik će biti upućen u napredne kriterije o kojima ovisi uspješnost kampanje.


Sadržaj:

1. Optimizacija Google Adwords kampanje:

  • Relevantnost ključnih riječi, oglasa i landing page-a
  • Važnost konverzija, važnost visokog QS
  • Utjecaj konkurencije na isplativost kampanje

2. Implementacija različitih vrsta riječi u kampanju

  • broad match, broad modifier match, phrase match

3. Primjena i dodavanje negativnih riječi u kampanju/ad grupu

4. Nova vrsta oglasa u Google Adwords i usporedba sa starim oglasima

5. Proširivanje oglasa pomoću dopuna oglasa

  • Sitelink
  • Call
  • Callout
  • Location

6. DKI – Dynamic Keywords Insertion – poseban način pisanja oglasa u kojima se prikazuje

  • jedna od ključnih riječi iz grupe, uz određena pravila

7. Opportunities tab – mogućnost korištenja Google prijedloga koje nudi Google Adwords-u

  • svrhu poboljšanja kampanje

8. QS Keyword „upozorenja“ unutar Google Adwords

9. Kreiranje konverzije unutar Google Adwords računa


Predznanje i uvjeti:

Otvoren Google Adwords račun.
Osnovno poznavanje Google Adwords (dodavanje nove kampanje, ad grupe, kreiranje oglasa)


Cijena:

Grupne edukacije (preporuka 4-6 polaznika) 

  • Cijena već od 2.000,00 kn
    **cijena se formira ovisno o broju i vrsti edukacija, broju polaznika, lokaciji, potrebnoj opremi…

Individualne edukacije

  • Cijena već od 1.200,00 kn
    **cijena se formira ovisno o broju i vrsti edukacija, lokaciji, potrebnoj opremi…

Termini:

Termine birate Vi!
Termini i intenzitet edukacija prilagođavaju se Vašim potrebama.