Google Analytics – tko pretražuje moju web stranicu i što ga zaista zanima?

 

Jeste li se ikad zapitali tko pretražuje vašu web stranicu i pretražuju li je oni koji “bi trebali”?
Kako Vam takve informacije mogu uopće pomoći?
Odgovori na ova pitanja mogu vam uštedjeti vrijeme i novac – doslovno.

Ankete koje se ispunjavaju na prodajnim mjestima su dobre – ali nisu dovoljno dobre. Analiza takvih podataka nije dovoljno objektivna. Ispitanici ih ispunjavaju sukladno trenutnom raspoloženju, a to vam ne treba.

Ako želite detaljne informacije i konkretne statističke podatke predlažemo vam BESPLATAN Google Analytics.

Što je Google Analytics
Google Analytics moćan je alat koji služi poboljšavanju Internet kampanja. Kako?
Jednostavno mjeri uspješnost oglašavanja i koliko ste daleko od ostvarivanja zacrtanog cilja. Ne morate čekati da se kampanja završi kako biste vidjeli koliko je ona uspješna. Možete na samom početku uvidjeti pogreške i ispraviti ih na vrijeme. Prije nego novac “bacite u vjetar”.

Što sve možete vidjeti kroz ovaj alat?
Sve što vam treba. Od zemlje iz koje dolaze posjetitelji do njihovih osobnih preferencija.
Pogledajte primjer zemlje iz kojih dolaze posjetitelji. Ovakav poredak vam se može činiti sasvim u redu osim ako vam ciljna skupina nisu turisti iz Njemačke.
U tom slučaju nešto ne radite dobro.

google-analyt

Zgodna mogućnost koju vam ovaj alat pruža je statistika u razdobljima. Na dnevnoj, tjednoj, mjesečnoj ili godišnjoj razini možete pratiti trendove posjeta i aktivnosti koje se odvijaju na web stranici. Ne morate trošiti dane na izradu grafičkih prikaza jer ona su vam već ponuđena.
Ako vidite da su vam posjeti naglo porasli u jesen prošle godine, pogledajte što ste tad napravili – možda vrijedi ponoviti aktivnosti tog razdoblja.

Puno posjeta – malo interakcije
Možete imati i tisuće pregleda dnevno, a da vam prodaja stagnira. Tu je vrijeme da vidite kako i na čemu ste gubili interes. Možda ste imali bombastičan naslov, poslali newsletter na brojne mailove – ali sadržaj teksta nije ispunio očekivanja čitatelja te oni nisu kupili proizvod. Google Analytics vam pokazuje da se nisu zadržavali više od nekoliko sekundi i da su prestali istraživati stranicu nakon jednog članka. Ako ste pogriješili sad bar to znate. Znate da je netko to pročitao i da mu to ne odgovara.

Što kad rezultati nisu onakvi kakve ste očekivali da će biti?
Ponašanje koje ćete prepoznati putem ovog alata uvijek vas može iznenaditi. U dobrom ili lošem smislu. Ako su bolji nego očekivani znate da možete tako nastaviti. Ako nisu vrijeme je da analizirate što žele (koje stranice su vam najpopularnije), kako su do vas dolazili (putem google pretrage, direktnim upisivanjem linka, klikom na nekoj drugoj web lokaciji itd.) i odredite novu strategiju kojom želite ostvarivati ciljeve.